THE BALM EYEBROW POWDER

THE BALM - EYEBROW POWDER


Bugün ki konuğum ''The Balm'ın Brow Powder'' adlı kaş farı.Sizlerin bildiği gibi son yıllar da dolgun ve belirgin kaşlar oldukça moda.Ee moda öyle olunca bizlere de kaşları belirginleştirmek düşüyor tabi.
Kaşlarım çok az çok seyrek diye üzülmeye hiç gerek yok çünkü kozmetik sektöründe bu sorun için pek çok ürün var.The Balm'ın kaş farı da bunlardan biri.

The Balm Brow Pow'a geçecek olursam öncelikle şunu söyleyeyim ben doğal görüntü taraftarı olduğumdan ve kaşlarım yeterince kalın olduğundan bu kaş farını kaşımı kalınlaştırmak için kullanmıyorum. Yani kendi kaşımın dışına çıkmıyorum. 


1.Bendeki renk ''Dark Brown'' yani en koyu olanı.İlk etap da çok koyu gibi gelmişti ama uyguladığımda kaşlarım ile tam uydu.
2. Real Techniques'in kaş fırçası ile uyguluyorum,oldukça belirgin ve doğal bir görünüm veriyor.
3.Kalıcılığı gayet iyi gün boyu kalıyor ve akma,dağılma yapmıyor.
4.Ürünü beğenmediğiniz takdirde açık renk almışsanız bronzer gibi kullanabilirsiniz. 
5.Ürünün sabitleme özelliği yok, sadece kaş şekillendirme ve boşlukları doldurma için.
6.En büyük eksiği sadece üç rengi bulunması bendeki en koyusu ve görebileceğiniz gibi çokta koyu değil hani, ülkemizdeki çoğu kara kaşlıya hitap etmeyecektir.

Ben ürünü çok sevdim açıkcasi kullandiğim en güzel kaş farlarindan biri sizde eğer almak istiyorsaniz bence ilk önce testerini denemenizde fayda var.
Gratislerde bulabilirsiniz normal fiyati 34.90 TL ama The Balm İndiriminden 19.90 TL ye alabilirsiniz.





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GRATİS İNDİRİMİNDEN ALİNMASİ GEREKENLER !!

FLORMAR - ANTİ BLEMİSH FOUNDATİON

YEPYENİ BİR TÜRK DERMOKOZMETİK MARKASİ !! PALABS