DİADERMİNE

DİADERMİNE 


Öncelikle çok büyük beklentiler içine girerek aldiğim bu iki Diadermine ürününden bahsedeceğim bugun ki yazimda.Bu iki ürünüde watsons dan almiştim yaklaşık 2 ay önce ve fiyatlarida gayet uygundu yaklaşık ikisininde fiyati 9-10 TL civari olmasi lazim ilk olarak bayilarak kullandiğim ''Yüz Yikama Jeli'' den bahsedeyim.

YÜZ YIKAMA JELİ

Ürün ambalajiyla ve mükemmel kokusuyla resmen gönlümü çaldi diyebilirim.Beyaz çay özlü olduğu için o kadar güzel bir kokusu var ki aşık oldum resmen ve o kadar güzel köpürüyor ki ve cildimi arindirdiğini hissediyorum.

1. Gözeneklerimi sıkılaştirdi ve arindirdi resmen.
2. Siyah noktalarimi bile az da olsa götürdü.
3. Kokusu mükemmel beyaz çay kokuyor.
4. Ayrica çokda güzel makyaj çikariyor.
5. Ürün karma ve yağli cilter için uygun.
6. Yüzümü yikadikdan sonra cildim tertemiz kaliyor ve tabiki biraz kuru kaliyor.
7. T bölgem yağlanmadan mükemmel bit gün geçirebiliyorum.
8. Cildinize parlaklık ve canlilik veriyor resmen.
9. Ambalajida sağlam ve dökülüp akma kesinlikle yapmiyor.

PEELİNG  

Tam bir hayal kırıklığı!! Hiç bir vaad i yerine getirdiğini düşünmüyorum.Açıkcasi daha önce bir çok siyah nokta temizleme ürünü kullandim ve bu kadar kötüsünü hiç kullanmamıştim benim için hayal kırıklığı oldu resmen isterseniz benim gözlemlerimden bahsedeyim biraz.

1.Siyah noktalari asla temizlemiyor.
2. Yapisi ve rengi deniz kumunu andiriyor.
3. Her ciltte uygulabailir.
4.Yüzünüze sürdüğünüzde peeling yaparken sanki birazcik yanma hissi yapiyor.,
5. Hassas ve kuru bir cildiniz varsa sakin kullanmayin cildinizi yara yapabilirsiniz.
6. Çok fazla cildinize bastirarra uygulamayin çünkü cildinizde küçük çizikler yaratabilir.
7. Tek iyi yani cildinizde sivilce yapmiyor olmasi.

Çok fazla yerdim ama gerçekden burda sizi kandirip iyi demek istemiyorum.Ürünü 9 ya da 10 TL ye almıştım. Bu ürünü bir daha alır mısın, diye sorarsanız ASLA almam. Cilt tipime uygun değil ve siz de kendi cilt tipinizi öğrenerek ürünleri alın zorla satılmaya çalışan ürünlerin büyüsüne kapılmayın.!!










Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GRATİS İNDİRİMİNDEN ALİNMASİ GEREKENLER !!

FLORMAR - ANTİ BLEMİSH FOUNDATİON

YEPYENİ BİR TÜRK DERMOKOZMETİK MARKASİ !! PALABS