BEBAK ACİBADEM SÜTÜ VE MAKYAJ TEMİZLEME MENDİLİ

BEBAK - ACİBADEM SÜTÜ


Herkese merhaba.Öncelikle uzun zamandir yazamiyorum şu sıralar çok yoğun olduğum için.Bugün sizlere uzun zamandir kullandiğim bir üründen bahsedeceğim.Ne zaman makyaj yapmaya başladım o zamandan beri makyajı temizleyecek güzel birşeyler aradim her zaman.Birçok çeşitli markanın ürünlerini denedim ama hepsinden acikcasi memnun kaldiğimi söleyemicem.Bebak in bu ürününü sizde heryerde görüyorsunuzdur çünkü çok köklü bir geçmişi var bende bu kadar övgü alinca bi deniyim dedim.

ACİBADEM SÜTÜ 




  1. Nemlendirmesi süper cildim çok kuru kışın derimde pul pul dökülmeler yasıyorum bunun için 
  2. Makyajımı mükemmel ötesi temizliyor. 
  3. Soğuk havalardan yüzüm gerilince yüzüme sürdüm cildim pamuk gibi oldu resmen.
  4. Pişik durumlarında da kullanabilirsiniz.
  5. Çatlamış topuklariniza kullabilirsiniz.
  6. Miss gibi tatli tatli acibadem kokuyor.
  7. Kokusu insani asla rahatsız etmiyor.
  8. Acı Badem Yağı sayesinde suya dayanıklı makyajınızı dahi tek seferde çıkarıyor.
  9. Acı Badem’in cilt yenileme özelliği ile cildinize bakım yapar. 
  10. Tüm cilt tiplerinin rahatlıkla kullanabileceği bir ürün.
  11. Cildinizi besliyor ve nemlendiriyor.
  12. Herhangi bir iritasyon ya da alerji yapmadı.
  13. Ben bu sütü vücudumu nemlendirmesi için de kullandım.
  14. Kesinlikle paraben içermiyor.
  15. Göz çevremde veya gözlerimde kesinlikle bir yanma yapmadi.

MAKYAJ TEMİZLEME MENDİLİ


  1. Ürün tüm cilt tiplerinin kullanabileceği şekilde üretilmiş. 
  2. Gerçekten de yağlı ciltleri yağlandıracak bir yapısı da yok kuru ciltleri kurutacak bir yapısı da.
  3. Dermatolojik olarak da test edilmiş. 
  4. Yüz, boyun ve göz çevresinde kullanabilirsiniz.
  5. Ackcasi makyajimi bu mendille temizledikden sonra tekrardan üzerinden acibadem sütü ile gidiyorum çünkü mendil yeterli olmuyor.
Bu iki üründe fiyatına göre performansı çok yüksek bi ürün hem de her sekilde kullanabileceğinizi düşününce çok çok uygun bi ürünler.
Bebak ürünlerini Watsons,Gratis,kozmetik satisi yapan yerler ve eczanelerden bulabilirsiniz.

Bebak ürünlerine bakmak istiyorsaniz http://www.bebak.com.tr ziyaret edebilirsiniz.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GRATİS İNDİRİMİNDEN ALİNMASİ GEREKENLER !!

FLORMAR - ANTİ BLEMİSH FOUNDATİON

YEPYENİ BİR TÜRK DERMOKOZMETİK MARKASİ !! PALABS