BATH&BODY WORKS

BATH&BODY WORKS

Bugün bir Bath & Body Works yazısı yazacağım . Çok sevdiğimiz , ürünlerini denemek için Bath & Body Works sonunda Ankara / Ankamall AVM'ye açildi.
Bildiğiniz gibi markanın en meşhur ürünleri 3 filitreye sahip olan mumlarıdır . Ama ben mum almak yerine bu güzeller güzeli kokularin en mükemmeli vücut losyonunu aldim.





Vucüt losyonları ; Dürüst olmak gerekirse, benim BBW 'e ait en beğendiğim seri "Japanese Cherry Blossom" yani Japon kiraz çiçeği serisidir.Benim bahsedeceğim üründe budur.
  • Banyodan sonra sürüyorum ve cildimi yumuşacik yapiyor.
  • O kadar güzel kokuyor ki kaliciliği çok fazla.
  • Gramajida çok fazla olduğu için nerdeyse 1 yıldır kullaniyorum ve bu kadar kullanabilmisim.
  • Vücumu nemlendirmek için kullandiğim tek ürün diyebilirim.
  • Eğer makyaj bazim yoksa yüzüme sürüyorum ve çok hoş bir koku birakiyor.
  • Ciltte yağlanma asla ama asla yapmiyor.
  • Çok kuru bir cildiniz varsa şiddetle tavsiye ediyorum.
  • Vücudunuza sürdüğünüz zaman adeta parfüm sıkmış hissine kapiliyorsunuz çünkü o derece yoğun bir kokusu var.
Benim Bath & Body Works deneyimlerim böyleydi . Alışveriş yapmayalı uzun bir zaman oldu ve almak istediğim, incelemek istediğim yeni bir çok ürün var aklımda.
Ben bu ürünü 35 TL ye aldim ve Bath & Body Works çoğu zaman indirim yapiyor indirimlerden yararlanip mükemmel ürünler alabilirsiniz.

Eğer internetten almak isterseniz şuan sitesinde indirim var !
http://www.bathandbodyworks.com




Yorumlar

  1. merhaba, bu losyonu çok severek kullanıyorum.. inanılmaz güzel bir kokusu.. elimdeki bitmek üzere yenisini almak istiyorum. nereden bulabilirim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

GRATİS İNDİRİMİNDEN ALİNMASİ GEREKENLER !!

FLORMAR - ANTİ BLEMİSH FOUNDATİON

YEPYENİ BİR TÜRK DERMOKOZMETİK MARKASİ !! PALABS