DAX - SUPER GRO

DAX - SUPER GRO


Uzun ve gür saçları sevmeyen var mı aramızda ? Kadınların en önem verdiği konulardan biri de saçlar ; hacimli, gür, yumuşak ve parlak..
Ne de olsa dişiliğimizin en can alıcı göstergesi...
O zaman sizleri herkesin bildiği belkide kullanmadiği bir ürün ile DAX Supergro ile tanıştırma zamanı.



Saç bakım yağları arasında favorilerime eklediğim bir ürün.
Öncelikle yaklaşık 1 sene önce belime kadar gelen saçlarimi gittim ve kisacik kestirdim.Tabikide o kadar kestirmek istemiyordum ama sağolsun canim kuaförüm az kes dememe rağmen omuzlarima kadar kesti ona burdan sevgilerimi yolluyorum!
Hal böle olunca bende bir sürü arayiş içine girdim bakmadiğim kullanmadiğim saç uzatici şampuan,krem,bakim yaği kalmadi nerdeyse ve hiç biri işe yaramadi ta kii Super Gro ile tanişana denk.

Dax Supergronun en önemli işlevi; saç uzamasını hızlandırıp dökülmeyi azaltması, saç ve saç derisini beslemesi, saçlarda yumuşaklık, parlaklık ve canlılık sağlaması, nem kaybına karşı saçın direncini arttırması ve saç uçlarını tedavi ederek kırılmayı önlemesi.

Dax Supergro, kışın yani soğuk havalarda katı kıvamda ve vazeline benziyor. Parmaklarınızla avucunuza aldığınız taktirde hemen sıvılaşıyor ve uygulaması da gayet pratikleşiyor. Yazın ise sıvı kıvamını sıcak havadan ötürü koruyor.


DAX Supergro Saç Özel Bakım Yağı İçeriği :
  1. Jojoba Yağı
  2. Hindistan Cevizi Yağı
  3. Çay ve Papatya Özleri
  4. Badem Yağı
  5. Aloe Vera
  6. Avokado Özü
  7. Susam Yağı
  8. Buğday Özü
  9. Fıstık Yağı
  10. Bitkisel Yağlar ve Mineraller

DAX Supergro Saç Özel Bakım Yağı Özellikleri ;
1. Günlük ve haftalık bakım olarak rahatlıkla kullanılır.
2. Hafif kremsi yapıya sahiptir.
3. Kurumuş - Nemini Yitirmiş Saçlar için uygundur.
4 .Saçınızda farkedilir bir yumuşaklık ve parlaklık sağlar.







NASIL UYGULADİM !!

Haftada 1-2 defa sadece saç diplerime 10 dk kadar parmak uçlarıyla masaj yaparak uyguladım. Eğer saçlarınızda boya varsa sadece diplerine uygulamanızı tavsiye ederim.
Boyalı saçlarda bu tür yağ maskeleri sık kullandığımda saç rengimi matlaştırıyor.
Ürünü parmak uçlarımda ovalayarak elimin ısısıyla eritip o şekilde saç diplerime sürdüm.
Saçlarima sürdükden sonra heryere yayilmasi amaciyla bir tarak yardimiyla saçimin heryerini tariyorum.
Ben her gece yatarken ovaliyorum ve saçimi sarip yatiyorum.
Eğer sizinde ertesi gün işiniz yoksa 1-2 gün saçinizda bekletin daha sonra yıkayin.

ÖNEMLİ : SAÇIMI NASIL YIKADİM ?

Yıkama sırasında saçıma hiç su değdirmeden önce şampuanlıyorum.
Yağ maskeli saçıma önce şampuanla masaj yapıyorum sonra azar azar suyla köpürterek arındırıyorum.
Her ihtimale karşı az bir miktar daha şampuan alıp her yerine yine güzelce masaj yaparak 2. şampuanla durulama işlemini bitiriyorum.
Bu şekilde kolayca yağı saçımdan arındırıyorum.

Dax Supergro Bakım Yağı'nı 6 aydır kullanıyorum, saçlarımı 2 kat daha hızlı uzattı ve saçlarim nerdeyse artik belime kadar geliyor.
Saçlarım boyadan ve açicilardan o kadar kırıldı ve yandi ki onun için daha da hızlı uzamasını ve uçlarındaki yanıklardan kurtulmayı istiyordum aradığım ürünü buldum!

NOT : Saçlariniza super gro sürüp duruladıkdan sonra asla kuaföre gidip fön çektirmeyin yağdan dolayi saçlariniz ağirlaşiyor ve çok kötü bir fön ortaya çıkıyor ve elektirikleniyor.


Ürünü Watsons mağazasından 34.90 TL ye aldım.İndirim zamaninda 19.90 TL gibi bir fiyata düşüyor. Büyük kozmetik mağazalarından da daha uygun fiyata da bulabilirsiniz. 








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GRATİS İNDİRİMİNDEN ALİNMASİ GEREKENLER !!

FLORMAR - ANTİ BLEMİSH FOUNDATİON

YEPYENİ BİR TÜRK DERMOKOZMETİK MARKASİ !! PALABS