THE BALM COSMETİC

                                 - THE BALM ÜRÜNLERİ İNCELEMESİ -


Gratis’e gittiğimde ilk uğradığım yer the Balm standı oluyor. Burada bahsettiğim gibi the Balm ile sonsuz bir aşk yaşıyorumThe Balm’ı nereden anlatmaya başlamak gerek bir türlü karar veremiyorum. Çok geç tanışıp son zamanlarda fazla içli dışlı olduğum, ileride de samimiyeti arttırmak istediğim bir marka oldu. Hayvanlar üzerinde test yapmamaları, inanılmaz güzel ambalaj tasarımları, paraben içermemesi, fiyatı, kalitesi, kalıcılığı…Daha ne söyleyebilirim ki!



İlk nerede ne zaman gördüm tam olarak hatırlamıyorum, muhtemelen yabancı youtuberların videosunda gördüm the Balm’ı. Hepimizin en sevdiği Gratis indirimlerinde, defalarca standının önüne gidip gelip hangisini alacağıma uzun bir süre karar verememiştim.İlk olarak aldığım Makyaj Bazi oldu.

FACE PRİMER BASE

Benim gibi sabah makyaj yapıp akşama kadar o makyajı suratında tutamayan biriyseniz ve biraz da gözeneklerden şikayet edip kusursuz bir cilt peşindeyseniz mutlaka makyajdan önce bir primer kullanmalısınız demektir. O kadar değişik bir yapısı var ki sürdüğünüzde yüzünüzde hissetmiyorsunuz.
1. Her cilt tipi için uygun olarak üretilmiş bir baz.
2. Kadifemsi bir yapisi ve gözenekleri kapattığı gibide makyajin kaliciğini mükemmel sağliyor.
3. Benim cildimde herhangi bir kuruma veya yağlanma yapmadi.
4. İnce çizgilerin görümünü azaltarak kusursuz bir cilt vaat ediyor bencede öyle.
5.Bazdan sonra fondoten sürdüğünğzde ise çok rahat ve kolay şekilde yayiliyor.
6.Tabikide ürünün içinde paraben bulunmuyor.
Eğer sizde gratis indirimlerine denk gelirseniz kesinlikle almaniz gereken bir ürün olduğunu düşünüyorum.Makyaj bazina ihtiyaciniz varsa şiddeetle tavsiye ediyoru. Bitince tekrar alacağim bir ürün.


BALM SHELTER FOUNDATİON


Bu ürünü gördüğüm kadarıyla seven tam seviyor ama alışamayanda nefret ediyor.Öncelikle gratis indiriminden uygun fiyatli bulabileceğiniz bir ürün ve diğer fondotönlere göre 64 ML daha çok.
1. BB krem tarzinda bir fondöten. Açıkcasi çok fazla bir kapaticiliği yok diyebilirim eğer problemli bir cildiniz varsa tavsiye etmiyorum.
2. Daha çok sari alt tonlu bir fondoten.
3.Yapisi oldukça yumuşak ve sağlıklı bir görünüm sağliyor.
4.18 SPF güneş koruyucu özelliği var.
5.Eğer aşiri yağli bir cildiniz varsa kullanmanizi tabikide önermiyorum.
6.Eğer sizinde cildiniz benimki gibi çok acik değilse ''light-medium'' rengini kullanabilirsiniz.

Gayet günlük kullanabilceğinizi bir fondoten BB krem tadinda eğer sizde benim gibi çok fazla makyaj yapmiyorsaniz bu ürünü her gün kullanabilirsiniz.


SEXY MAMA TRANSPARAN POWDER


.Hayatım boyunca sorunlu bir cildim olmadığı için çok şanslıyım.Ambalajında açık bir ten rengi tonunda gözükmesine rağmen ciltte renk vermeyen, tek tonlu, adı üstünde "transparan" pudra.
  • Ciltte asla toz toz durmuyor.
  • Cilde transparan bir matlik sağliyor.
  • Tabikide aşiri kallıcı ve kapaticilik beklenemez.
  • Eğer bu ürünü bitirebilirsem eğer bir dahaki tercihimi Stay Matte'den yana kullanmayı düşünüyorum. 
Aranızda bu ürünü kullanıp ta benim gibi kalıcılık sorunu yaşayan var mı? Yorumlarınızı bekliyorummm.


                                                                 MARY LOU MANİZER



Çok geç kalmış bir yaziyla karşinizdayim. Efsane olmuş bir ürün ve herkesin bildiği indirim olunca bile asla bulanamayan bir ürün Mary Lou Highlighter.Öncelikle aydınlatıcı nedir diye sorarsanız; yüzün belirli bölgelerine gölgelendirme ile birlikte uygulandığında daha iyi sonuç veren, cildin sağlıklı ve canlı gözükmesini sağlayan bir tür ışık oyunu yaratan ürünler.
  • Sari alt tonlu cilde sahip olanlara uygun olmakla birlikte beyaz ve buğday tenlilerin kullanabilceği bir ürün.
  • Aydınlatici özelliğinin yani sira göz fari olarakda kullanabilirsiniz.
  • Genel olarak yüzünüzün şu bölgelerinize uygulamanizi tavsiye ediyorum daha güzel bir görünüm için;
  1. Alninizin orta bölgesine yan T bölgesine.
  2. Elmacik kemiklerinizin üzerine.
  3. Burun kemiğinizin üstüne.
  4. Burnunuzun ucuna.
  5. Üat dudağınızın üst - orta kismina.
  6. Çenenizin orta kismina.
  7. Kaş altlariniza.
Bu ürünü kullanirken çok dikkatli olmaniz lazim daha doğrusu bir highlihter fırçasiyla uygularsaniz çok güzel bir sonuç elde edersiniz fakat başka bir fırçayı ürüne allık gibi batirir ve sürerseniz adetaa gelinin kiz kardeşi veya bir disko topuna dönüşebilirsiniz :) Doğru kullanıldığında doğal bir ışıltı sağlayan, mükemmel sonuç veren bir ürün.Şiddetle tavsiye ediyorum.


                                                           BETTY LOU MANİZER


The Balm -  Betty Lou bir önceki yazimda bahsettiğim Mary Lou 'nun kiz kardeşi oluyor. The Balm' in sitesinde bronzer/shadow olarak geçiyor.Yani hem bronzer olarak hem de gölge-kontür yapmak için uygun olduğu yazıyor. İşte size güneşe çıkıp bronzlaşmanıza gerek kalmadan bronz görünmenin sırrı.
Betty Lou Manizer'uygulama alanlari ;
Güneşe çıktığımızda yüzümüzün yüksekte kalan bölgeleri hemen yanar bu nedenle bronzerınızı ;
  • Alın bölgesine.
  • Burun kemiğinize.
  • Elmacık kemiklerinize.
  • Çenenize uygulayın.
Koyu bir teniniz varsa bu ürünü aydınlatıcı olarak da kullanabilirsiniz. Esmer bir tende şahane duracaktır.Ben bu ürünü daha çok allik olarak kullaniyorum ve mükemmel ötesi duruyor. 



    MEET MATT(E) TRİMONY


Bu gün birlikte The Balm markasının çok sevilen paletlerinin Meet Matte Trimony ' yi inceleyelim.Paletin renkleri oldukça kullanışlı.
Pigmentasyonları çok güzel.
Hem hafif günlük bir makyaj,hem de özel günleriniz için daha ağır makyajlar yapabileceğiniz bir palet.
  • Sizde benim gibi simli farlardan hoşlanmiyorsaniz bu palet mat renkleriyle tam size göre.
  • Farlar oldukça yumuşak ve yüksek pigmentasyona sahip.
  • Tabikide Talc ve Paraben içermiyor.
Size birazcık farlarindan bahsedeyim şu şekilde ;
  1. MATT LİN : SARİ TONLU SOLUK TEN RENGİ.
  2. MATT THOMAS : SOLUK PEMBE RENGİ.
  3. MATT ROSSİ : AÇIK LİLA GRİ RENGİ.
  4. MATT LOPEZ : AÇIK KARAMEL RENGİ.
  5. MATT MOSKOWİTZ : VİŞNE ÇÜRÜĞÜ,BORDO RENGİ.
  6. MATT EVANS : KOYU MÜRDÜM RENGİ.
  7. MATT REED : KOYU KAHVE RENGİ.
  8. MATT AHMED : KOYU BİR SİYAH.
Kullandiğim en kalici far paleti olduğunu deneyimledim.
Başta da söylediğim gibi çok çok kullanışlı bir palet.
Bitebilecek bir palet değil zaten çok uzun süreli kullanabilirsiniz.Gratis indirimlerinde mutlaka almaniz gereken bir ürün.


                            MEET MATTE ( CHARMİNG )


Seride 8 renk seçeneği var. Benim açık ara en çok beğendiğim renk Charming rengi oldu. Aylardır bu rengi bekliyordum ve sonunda kavuştum.Charming, "rich mauve" olarak tanımlanan bir renk. Ambalajında oldukça koyu bir gül kurusu gibi görünse de dudakta bir tık daha açık, hafif kahvelik içeren bir gül kurusu.
  • Ürünün fırçasi hafif eğimli sürerken kolaylık sağliyor.
  • Sürüldüğünde mentollü koku hissediliyor.
  • Bana sanki birz dudklarimi dolgunlaştiriyor gibi geldi.
  • Ürün sürüldükten sonra yaklaşık 1 dakikada matlaşıyor ve sabitleniyor.
  • Ürün tek katta kapatıcılık sağlıyor.
  • Asla dudağımdsn çıkmıyor yağli bişeyler yemediğim sürece.
Mat rujların en sevmediğim özelliklerine sahip olmaması ve muhteşem bir renge, duruşa sahip olması sayesinde The Balm Meet Matt(e) Hughes - Charming en sevdiğim rujlardan biri olmayı başard.  İndirim dönemlerinde mutlaka yedeklemeyi düşünüyorum ve diğer renkerlini almak için sabirsizlaniyorum.
















Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GRATİS İNDİRİMİNDEN ALİNMASİ GEREKENLER !!

FLORMAR - ANTİ BLEMİSH FOUNDATİON

YEPYENİ BİR TÜRK DERMOKOZMETİK MARKASİ !! PALABS