FLORMAR - ANTİ BLEMİSH FOUNDATİON

FLORMAR - ANTİ BLEMİSH FOUNDATİON


Herkese Merhabalar.Uzun süredir yazmiyordum ancak bugun size bayila bayila kullandiğim bir üründen bahsedeceğim.
Flormar'ın Future Historical koleksiyonundaki şüphesiz en merak edilen ürünlerden Anti-Blemish Fondöten! Öncelikle koleksiyonun ambalaj rengi rose gold, tabi bu herkesin dikkatini çekti ve beğenisini kazandı. Bu ara rose gold benim de en sevdiğim tonlar içinde yer aldığı için ben de çok beğendim. 

  İZLENİMLERİM


  1. Sivilce karşıtı ve sivilce oluşumunu engellemeye yardımcı oluyor.
  2. Cildin yağ oranını dengeleyerek siyah nokta ve sivilce oluşumunu önlüyor.
  3. Yağsız, mat bitişli ama ciltte canlı bir görünüm sağlıyor. 
  4. Tamamen mat, donuk bir görünüm asla olmuyor cilde doğal bir parlaklık veriyor.
  5. Pompalı bir şişesi var.
  6. Yapısı katıymış gibi gözüksede ciltte ağırlık yapmiyor ve yumuşak, hafif bir yapısı var. 
  7. Kokusu muhteşem cildinize sürdüğünüzde o koku kaliyor.
  8. Kapatıcılığı ve kalıcılığı oldukça güzel.
  9. Gün içinde ciltte kaldıkça kötü bir görünüm yada pudralaşma gibi sorunlar yapmadi.
  10. Mat, pudralı bitişinden dolayı en çok karma ve yağlı ciltlerin seveceği bir fondöten.
  11. Sivilce kızarıklığı ve lekelerinde de örtücülüğü oldukça başarılı.
Benim kullandiğim renk ''05 Soft Beige''rengi daha çok sari alt tonlu bir renk. Şuana kadara kullandiğim en ama en güzel tam cildimin renginde bir fondoten oldu benim için. Hatta bu ürün koleksiyon ürünü olduğu için stok yaptim ve 3 tane daha aldim.

Fondötenin fiyatı ise 24,90 ₺ 6 renk seçeneği bulunuyor. 30ml'lik bir ürün. 
Eğer hala bu koleksiyonu incelemediyseniz Flormar mağazalarından ya da www.flormar.com.tr 'den incelemenizi öneririm.







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GRATİS İNDİRİMİNDEN ALİNMASİ GEREKENLER !!

YEPYENİ BİR TÜRK DERMOKOZMETİK MARKASİ !! PALABS