GRATİS İNDİRİMİNDEN ALİNMASİ GEREKENLER !!

GRATİS İNDİRİMİNDEN ALİNMASİ GEREKENLER !!



Hepimizin merakla beklediği ''Büyük Bayram İndirimi'' başladi.Bu yazimda bana göre indirimde kaçirilmamasi gereken bazi ürünlerden bahsedeceğim.Bana göre herkesde olmasi gereken ürünleri koydum buraya.
Tabiki bende bu bayram indirimini kaçirmayacağim ve deli gibi bir sürü bişeyler alacaği listemi hazirladim bile.
O zaman lafi çok uzatmadan alinmasi gereken ürünlere bakalım nelermiş.


THE BALM - MEET MATTE NUDE FAR PALETİ

Bu far paletine aşiğim resmen neden mi ?
Kaliciliği ve pigmentasyonu o kadar güzel ki gün boyu asla çıkmıyor.Renkleri tam günlük kullanima uygun renkler.Mat renkler olup asla ışıltılı durmuyor çünkü içlerinde sim ve ışıltı yok.
gratis indirimde %40 indirimle 68 TL ye geliyor.Sakın kaçirmayin !!!


MUHTEŞEM 3 LÜ THE BALM - MAMA SERİSİ














THE BALM SEXY MAMA : Ambalajında açık bir ten rengi tonunda gözükmesine rağmen ciltte renk vermeyen, tek tonlu, adı üstünde "transparan" pudra.

▪️Cilde transparan bir matlik sağliyor.
▪️Tabikide aşiri bir kapatacilik beklenemez.
Kalıcılığını saymazsak oldukça memnun kaldığım bir pudra oldu. Bu aralar pratik minik fırçamla çantamdan eksik etmiyorum. Bir daha alır mısın derseniz duruma göre farklı pudralar tercih ettiğim için bu ürünün kolay kolay biteceğini sanmıyorum, o nedenle bir daha almaya vakit kalmayabilir.
▪️Ben fondotenimi yine balm in light medium kullandiğim için bu transparan pudrayla çok uyumlu nerdeyse aynı renk diyebilirim.
▪️Ciltte asla toz toz durmuyor.

THE BALM BAHAMA MAMA : Asla vazgeçmiceğim, bittikçe bir daha alacağım bronzerim taniticam.The Balm'ın Bahama Mama bronzeri.Ben daha çok kontur uygulamasinda kullaniyorum.

  •  Mat bir yapisi var.
  • İçinde turunculuk barındırmayan çok güzel küllü koyu bi kahve
  • Sabah uygulayıp çıkıyorum, bir daha tazeleme yapmıyorum beni akşama kadar idare ediyor.
  • Renk yoğunluğu oldukça iyi, çok az ürünle çok iyi sonuçlar aliyorsunuz.
  • Beyaz tenliyseniz hiç üzülmeyin çünkü ürünü daha az alarak aynı sonucu elde edebilirsiniz.
  • The Balm ürünlerini Gratislerden bulabilirsiniz.İndirimli fiyati 37.90.
THE BALM HOT MAMA : The Balm Hot Mama allık denince bende akan sular duruyor, sizde nasil ? The Balm ürünlerine karşı zaten zaafım büyük, hangisini daha çok övsem bilemiyorum.Hayvanlar üzerinde test yapmayışları, ürünlerinin paraben içermemesi beni aşık ediyor resmen.
  • Tabikide pigmentasyonu çok yüksek.
  • Çok doğal duruyor.
  • Kalcilik derseniz muazzam sabah sürüyorum akşama kadar yüzümde kaliyor ve tazeleme ihtiyaci duymuyorum.
  • Pembe-şeftali tonlarında hafif ışıltılı bir allık.
  • Esmerlerin de,buğday tenlilerin de,beyaz tenlilerin de rahatlıkla kullanabilceği bence her tene uygun bir allik.
  • Bu allığı @realtechniques allık fırçasıyla uyguluyorum çok doğal çok hoş bir sonuç alıyorum.
  • Birde söylemeden geçemeyeceğim bu alliği " @narsissist - Orgasm" alliğa dupe olarak gösterildiğini bilmeyeniniz yoktur heralde bence Nars in alliği daha çok pembelik içeriyor şeftaliden çok pembe ve kalite olarak tabiki nars o yuzden ben çok muadil olduğunu düşünmüyorum.
  • Hot Mama yi @gratistr indiriminden 32.90₺ ye aldim.


WET'N WİLD - MAKYAJ BAZİ













  • Krem yapida ve sürdüğünüz zaman kadifemsi bir his birakiyor.
  • Emilimi oldukça hızlı.
  • Gözenekleri çok fazla olmasa gizliyor.
  • Fondoten uyguladiğiniz zaman fondoten çizgilere dolmuyor.
  • Parlama asla yapmiyor.
  • Cildiniz karma ve yağli ise kullanabilirsiniz.
  • Cildi kuru olanlar kullanmamalı bence çünkü sürdüğünüz zaman kurulukdan dolayi beyaz beyaz kaliyor.
  • Matlaştirici özelliği olan bir baz.
Alabilceğiniz en uygun fiyatli bazlardan biri diyebilirim @gratistr mağzalarindan indirim zamani 11,90₺ ye düşüyor.


MAYBELLİNE - AFFİNİTONE SERİSİ













PUDRA : 
  • Pudradan beklentim kapaticilik değil parlamayi önlemesi ve sabitlemesiydi ve bu görevini çok yerine getiriyor.
  • Cildimle bütünleşiyor.
  • İnce ve hafif bir yapisi var.
  • Karma bir cildiniz varsa kullanabilirsiniz.
  • Yağli ciltlerde nasil durur tam bilemiyorum ama parlamayi kapatmayabilir.
KAPATİCİ :
  • Göz altlarimda morluk olmadiği için sadece damarli görünümü kapatmak için kullaniyorum.Eğer göz altlariniz çok mor ise kapaticiliği yeterli gelmeyecektir.
  • Yumuşak yapili bir ürün olduğu için dağitmasi çok kolay oluyor.
  • Tek kötü yani bana göre birazcık ince çizgilere dolmasi.
  • Kaliciliğini beğendim gün boyu akma veya kusma yapmadi.
  • Eğer sizde kullanmak isterseniz indirim zamanlarini beklemenizi öneririm.Kapatici 20₺ civari ve pudrada 30₺ civari.
FONDOTEN :
  • Su bazlli bir fondoten ve baya akışkan bir yapisi var.
  • Cilt rengini eşitliyor.
  • Kapaticiliğina gelirsek bütün kusurlari gizlemiyor.
  • Cildinizi asla yormuyot ve gün sonunda kötü bir görüntü oluşturmuyor.
  • Kuru ve karma ciltliler kullanabilir bence.
  • Eğer yağli bir cikde sahipseniz kesinlikle uzak durun.

Yazin kullanabilceğiniz cildiğinize ışıltı sağalayacak @maybelline 'in en güzel fondotenlerden biri olduğunu düşünüyorum.
İndirimli fiyati @gratistr de 18 TL.


NASCİTA - FONDOTEN FIRÇASİ













Aşık olduğum tek fırçam galiba ben fondoten fırçasi olarak kullaniyorum ve inanılmaz güzel bir yapisi var yumuşacık ve sık kıllari var.Fondeten sürmeyi bu fırçayla sevdim diyebilirim.@nascita_tr şuan sitesinde %30 indirim var kesinlikle almalisiniz. @gratistr ve @watsonsturkiye mağzalarindan da bulabilirsiniz. İndirim zamaninda 36 TL ye denk geliyor.

Gratis indirimden alinmasi gerekenler yazim bu şekildeydi okuyan herkese çok teşekkür ederim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FLORMAR - ANTİ BLEMİSH FOUNDATİON

YEPYENİ BİR TÜRK DERMOKOZMETİK MARKASİ !! PALABS