YEPYENİ BİR TÜRK DERMOKOZMETİK MARKASİ !! PALABS

-PALABS -


Herkese mutlu güzel haftalar diliyorum.
Bugün ki konuğum ''Bir Türk dermokozmetik markasi olan Palabs.''
Öncelikle Palabs nasil bir marka kendi ?


''Palabs markası, cilt bakımı ürünlerinin ArGe çalışmalarını farmasotik yani eczacılık kalitesinde ve  yine  kendi bünyesindeki laboratuvarda yapabilmek üzere kurulmuştur. GMP  ilkeleri göz önünde tutularak üretilen ürünler, dünya standartları ve cilt bakımı hakkındaki güncel yenilikler takip  edilerek  kullanıcılara  ulaştırılmaktadır.
Ürünlerimizde kullanılan tüm  aktif  ve yardımcı maddeler sertifikasyonlu olup, kozmetik ve majistiral  reçetelerde (eczanede yapılan ilaç) kullanılabilecek  standartlardadır. Cildimizde hassasiyet veya alerjiye sebep  olabilecek parafin, paraben ve boyar maddeler içermeyen formüllerimiz tüm cilt  tiplerinde güvenle kullanılabilmektedir.''
Palabs markasini 1 haftadir kullaniyorum ve sizlerle deneyimlerimi paylasmak istedim.Öncelikle ürünler 2 aşamali ''Hydralift Serum ve Hydralift Daycream'' den olusuyor.

HydraLIFT Serum

İlk olarak gece yatmadan önce bu serumu uyguluyorsunuz.Sabah kalktiğimda gerçekten cildimi yumuşacık hissediyorum çünkü cildim normalde baya kuru.
İçeriğinde : 
  1. Hyalunoric Acid :Yapisi gereği nem tutma özelliği ve ciltteki pürüzsüzleşmeye yardimci oluyor.
  2. Dexpanthenol : Hücre yenilenmesinde büyük görev alir.
  3. Allantoin : İyileştirici ve yatiştirici olarak kullanilir.
  4. Aloe Vera : A,B,C ve E vitaminleri içerir , nemlendirme özelliği vardir.
  5. Cucumber Extrat : Anti - agint etki için kullanilir.
  6. Wheam Gert Extrat : Kan dolaşımını hızlandirarak hücreleri yeniler.


HydraLIFT DayCream

Gün içinde sabahlari uygularsaniz daha iyi olur makyaj altina bile uygulayabilirsiniz kokusu inanilmaz güzel ve hiç rahatsız etmiyor.
Özelliği : Cildin nem tutma özelliğini maximize eder , ciltteki ince çizgiler nemi tutarak dolgunlaşmaya başlar.Antioksidanlar sayesinde cildi korur.
İçeriğinde : 
  1. Hyalunoric Acid :Yapisi gereği nem tutma özelliği ve ciltteki pürüzsüzleşmeye yardimci oluyor.
  2. Dexpanthenol : Hücre yenilenmesinde büyük görev alir.
  3. Allantoin : İyileştirici ve yatiştirici olarak kullanilir.
  4. Aloe Vera : A,B,C ve E vitaminleri içerir , nemlendirme özelliği vardir.
  5. Retinol : İnce kırışıklarda gözle görülür bir düzelme sağlamıştr.
  6. Dimethicon : Cilt üzerindeki udak boşluklari doldurarak pürüzsüz görünmesini sağlar.
  7. Tocopherly Acetate : Nem kaybini önler.
  8. Argan Oil : Cilt lekelerinin kırışıklık izlerinin azalmasina yardımcı olur.
1 haftadır kullaniyorum ve aşırı aşırı memnunum kırılıklık kremi gibi görünsede ciltteki nem kaybini düzenliyor ve cildinizin yenilenmesine yardimci oluyor.Benim cildim de 1 haftadir parlaklık ,canlılık var ve cildim asla kurumuyor normalde cildim baya kuru.Cildimş yumuşacık yapti diyebilirim bir çok arkadaşım cildimin çok parlak gözüktüğünü bile söledi.Ürün bitince sizle bütün gözlemlerimi paylaşacağim şuan için çok çok sevdim.Ürün eczanelerde bulunuyor.

Ürünler hakkinda daha detayli bir bilgi almak için '' http://palabs.co/'' tıklayabilirsiniz.








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GRATİS İNDİRİMİNDEN ALİNMASİ GEREKENLER !!

FLORMAR - ANTİ BLEMİSH FOUNDATİON