MAYBELLİNE PUSH UP SERİES

MAYBELLİNE PUSH UP ANGEL SERİES

Herkese merhaba bugünlerde özellikle insatgramda sizlerinde çok denk geldiği 2 birbirinden güzel maskaradan detayli olarak bahsedeceğim.İndirim zamani koşarak gidip aldiğim bu iki ürünü 1 ay kullaniyorum.Öncelikli olarak ''Push Up Angel'' dan bahsedeyim.

PUSH UP ANGEL


İncecik uçlu fırçası olan rimellere her zaman ön yargılı olmuştum. Meğerse çok kullanışlıymış. İlk denediğimde tek kat sürdüm. Günlük kullanım için çok uygun diye düşünmüştüm. Çünkü kirpikleri tek tek ayırıp gerçek bir "push up" etkisi ile kaldırmıştı.
1. Fırçanın şeklinden dolayı kirpik diplerine oturtup yukarı çektiğinizde kirpiklerinizi çok güzel bir şekilde yanlara doğru açıyor ve o şekilde sabitlenmesini sağlıyor. 
2. Gün içinde de herhangi bir dökülme yapmadı.
3.Tek katta günlük makyajınızda kullanabilir, ikinci katta ise takma kirpik etkisini yakalayabilirsiniz.
4. Kirpiklerinizi tek tek ayiriyor ve asla birbirine yapiştirmiyor.
5. Firçasindan dolayi biraz kullanmakta zorlanabilirsiniz ama kesinlikle alışdıkdan sonra birakamayacağiniz bir rimel.

PUSH UP DRAMA


Yaklaşık 1 aydir aralıksız kullandiğim bir makara.Ürünü bir süredir sosyal medya üzerinden çok fazla görüyor ve duyuyorum.Ürünü gerçekten çok beğendi ya da hiç sevmedi hatta nefret etti gibi yorumlar duyuyorum eğer sizde hala almadiysaniz biraz fikir sahibi olabilirsiniz.

1. Ürünün yapısı ilk başta akışkan kıvamda. 
2. Kullanmaya başlayınca kıvamı biraz daha kendine geliyor ancak maalesef kirpikleri yapıştırıyor.
3. Benim kirpiklerim az olmasina rağmen baya bir hacim verdi ve çokmuş gibi gösterdi.
4. En beğendiğim özelliği kirpikleri çok daha uzun ve siyah göstermesi.

Ben yaklaşık 1 aydir bu iki ürünü kullaniyorum ve kullanma şeklim şu şekilde ;
1. Push up dramayi 2 kat sürüyorum
2. üzerine push up angel geçiyorum hem hacimli hem kivrik duruyorlar.

Eğer sizde ürünü almak isterseniz indirimsiz fiyati 23 TL olmasi lazim ama gratis,watsons ve rossmanlar da sık sık indirim olduğu icin fiyat 15 TL ye düşüyor.!!








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GRATİS İNDİRİMİNDEN ALİNMASİ GEREKENLER !!

FLORMAR - ANTİ BLEMİSH FOUNDATİON

YEPYENİ BİR TÜRK DERMOKOZMETİK MARKASİ !! PALABS